moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

گزینش دانشجو به روش متمرکز و نیمه متمرکز علمی کاربردی

گزینش دانشجو به روش متمرکز:
 در کدرشته محل‌هایی که پذیرش در آن‌ها به روش متمرکز صورت می‌پذیرد با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویت‌های انتخابی آن‌ها و ظرفیت‌های اختصاص داده شده به هر سهمیه، فهرست پذیرفته‌شدگان نهایی استخراج و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org اعلام می شود.
 ب) گزینش دانشجو به روش نیمه‌متمرکز:
 در کدرشته محل‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه یا آزمون عملی دارند، گزینش نهایی داوطلبان به صورت نیمه‌متمرکز براساس امتیاز کل و از بین معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت پس از انجام مصاحبه یا آزمون عملی و با توجه به صلاحیت‌های عمومی آنان انجام می‌گیرد.
 معرفی‌شدگان کدرشته‌ محل‌های مذکور لازم است براساس برنامه زمانی که به همراه فهرست اسامی آنان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود برای انجام مراحل فوق به نشانی‌های اعلام شده مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه کنند. بدیهی است گزینش نهایی براساس نتیجه مصاحبه یا آزمون عملی انجام خواهد شد.
 تذکر: کدرشته محل‌های نیمه‌متمرکز در جداول شماره (6 الی 49) دفترچه راهنمای مذکور با علامت ● مشخص شده است.
 پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ حدودا 20 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت بهثبت‌نام اقدام کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.