moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ( کاردانی به کارشناسی )

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی ( کاردانی به کارشناسی )

داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت کنند.
روش گزینش دانشجو:
گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌ های آزاد،شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.
 داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جداول مربوطه دفترچه راهنمای ثبت‌نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند. البته لازم به توضیح است که تغییر رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی علمی و کاربردی مجاز هست منتهیالویت پذیرش برای رشته های مرتبط خواهد بود
در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام کنند. توضیح اینکه چه رشته هایی به هم مرتبط محسوب می شوند در صفحات 9 الی 21 دفترچه امده است.
داوطلبان سهمیه شاغل صرفاً در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد. برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.