moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

دریافت اسکان و خوابگاه دانشجویی 97 - 98

شرایط واگذاری خوابگاه و نحوه اسکان

 

ماده 18 – دانشجویان واجد شرایط اسکان لازم است در ابتدای هر سال تحصیلی با مراجعه به اداره امور خوابگاه ها و ارائه برگ انتخاب واحد همان نیمسال نسبت به دریافت مجوز سکونت خود اقدام نمایند.

ماده 19-  دانشجویانی که شهریه خوابگاه را پرداخت کرده باشند، حق استفاده از خوابگاه را دارند.

19-1 :دانشجویان میهمان، جابجایی، انتقالی از اولویت استفاده از خوابگاه برخوردار نمی باشند. در صورت وجود ظرفیت تقاضای آنها در کمیته اسکان طرح و بررسی خواهد شد.

19-2: به دانشجویان پس از فراغت از تحصیل ، انصراف و اخراج از پردیس همچنین دانشجویانی که به هر دلیل قطع ارتباط آموزشی دارند (مرخصی تحصیلی ،تعلیق انضباطی ) مجوز استفاده و ادامه سکونت در خوابگاه داده نخواهد شد ولی در شرایط خاص تقاضای دانشجو در کمیته اسکان بررسی خواهد شد.

19-3: دانش آموختگان برای انجام امور فارغ التحصیلی با اخذ مجوز کتبی از امور دانشجویی می توانند با پرداخت هزینه حداکثر به مدت دو هفته از خوابگاه استفاده نمایند.

ماده 20- تعویض اتاقی که دانشجو به آن معرفی شده است فقط در موارد ضروری با اخذ مجوز کتبی از اداره امور خوابگاه میسر خواهد بود.

ماده 21- اتاق یا خوابگاه دانشجو در طول مدت تحصیل، بنا به ضرورت و مصلحت ممکن است تغییر یابد، دانشجو موظف است در مکان هایی که برای وی تعیین می گردد اقامت نماید.

21-1: تعیین تعداد نفرات هر اتاق متناسب با سرانه هزینه هر متر مربع به عهده امور خوابگاه می باشد و دانشجویان ساکن در اتاق حق مخالفت با افراد جدیدی که مجوز سکونت در اتاق را دریافت نموده اند ندارند.

ماده 22- دانشجویانی که مجوز سکونت در خوابگاه را دریافت می نماند در صورت عدم انصراف در موعد مقرر هزینه کامل سال تحصیلی بهره مندی از خوابگاه برابر مقرارت پردیس برای آنها محاسبه خواهد شد.

"تبصره" : مهلت انصراف دانشجو از سکونت در خوابگاه حداقل 15روز قبل از آغاز ترم تحصیلی می باشد.

ماده23- سکونت دانشجویان در خوابگاه در تعطیلات تابستان، بین دو نیمسال و ایام نوروز با تائید کمیته اسکان مقدور می باشد.

"تبصره": دانشجویانی که در ایام فوق الذکر واحد درسی دارند لازم است با ارائه مدارک لازم، از اداره امور خوابگاه ها مجوز اقامت دریافت نموده و در خوابگاه و اتاقی که برای آنها تعیین می شود سکونت نمایند.

ماده 24- چنانچه دانشجوی معرفی شده به خوابگاه در موعد تعیین شده بدون هیچ گونه عذر موجه خوابگاه را تخلیه ننماید اتاق وی با حضور نماینده معرفی شده از طرف حراست پردیس، رئیس یا سرپرست اداره خوابگاه و مسئول شیفت خوابگاه طی صورتجلسه ای تخلیه و مراتب مورد تخلف دانشجو به مراجع ذیصلاح جهت پیگیری های بعدی گزارش می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.