moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

moshavergroup

تخصصی ترین وبلاگ مشاوره در زمینه انتخاب رشته،کنکور و دانشگاه

دریافت خوابگاه دانشجویی

وه اداره خوابگاه های دانشجویی

 

ماده 8- اداره خوابگاه های دانشجویی و مسئولیت اجرای مقررات و نظارت بر حفظ اموال، اماکن، تاسیسات ، بهداشت و کلیه امور مرتبط با خوابگاه به عهده حوزه معاونت فرهنگی ، دانشجویی پردیس است.

8-1: حوزه معاونت فرهنگی ، دانشجویی پردیس موظف است با تدوین نظام کمی و کیفی برای ارزیابی عملکرد خوابگاه های دانشجویی را در ابعاد مختلف تهیه و به حوزه ریاست پردیس و حوزه ذیربط در وزارت ارائه نماید.

8-2: حوزه معاونت فرهنگی ، دانشجویی پردیس موظف است هر نیمسال تحصیلی گزارشی از وضعیت خوابگاه های دانشجویی را در ابعاد مختلف تهیه و به حوزه ریاست پردیس و حوزه ذیربط در وزارت ارائه نماید.

ماده 9- مسئولین پردیس ملزم به برنامه ریزی و پیگیری ایجاد پست های سازمانی برای به کارگیری مشاوران روانشناس به منظور ارائه خدمات مشاوره ای ، جذب افراد متعهد و دارای تحصیلات دانشگاهی ترجیحا در رشته های علوم رفتاری و تربیتی و مدد کار اجتماعی که زندگی در خوابگاه های دانشجویی را تجربه کرده باشند، برای تصدی عناوین سرپرست شیفت خوابگاه ، مسئولان و روسای اداره خوابگاه ها هستند.

ماده 10-استعلام از حراست پردیس جهت کلیه کارکنان خوابگاه شامل: سرپرست شیفت ، نگهبان، خدمه،و …. قبل از بکارگیری الزامی بوده و حتی المقدور شرط تاهل در نظر گرفته شود.

ماده 11 – اتاق و اثاثیه دربدو ورود به خوابگاه طبق صورتجلسه به دانشجویان تحویل داده میشود و در پایان هر نیمسال تحصیلی مطابق صورتجلسه تحویل گرفته می شود . مسئولیت خسارات وارده بر اتاق یا کسر اموال تحویلی به عهده شخص یا اشخاص تحویل گیرنده خواهد بود.

"تبصره الف": خسارت ایجاد شده به اموال تحویلی در پایان هر نیمسال تحصیلی توسط اداره امور خوابگاه ها محاسبه و پس از تایید معاون فرهنگی ، دانشجویی به حسابی که مدیریت مالی پردیس تعیین نموده واریز و وجوه دریافتی می باید در خوابگاه های دانشجویی هزینه گردد. اداره امور خوابگاه ها فقط در صورت پرداخت خسارت ایجاد شده به تمدید سکونت دانشجو اقدام خواهد کرد.

"تبصره ب": تامین وسایل شخصی برعهده دانشجو می باشد

ماده 12- سر پرستان شیفت خوابگاه ها موظف می باشند تا پایان نوبت کاری خود در خوابگاه حضور داشته و به هیچ وجه تا آمدن فرد مسئول نوبت (شیفت) بعدی محل کار خود را ترک ننمایند.

ماده 13- کلید یدک کلیه اتاقها و اماکن عمومی خوابگاه لازم است با حفظ امانت داری جهت استفاده در مواقع ضروری در اختیار سرپرست شیفت خوابگاه قرار گیرد.

ماده 14-پردیس می تواند به منظور اداره مطلوب خوابگاه ها در حد مقدورات از مشارکت دانشجویان ساکن خوابگاه ها ، برای اجرا و انجام برنامه ها و طرح های محتلف فرهنگی ، اجتماعی و صنفی در قالب کار دانشجویی استفاده نماید.

ماده 15- شناسنامه اتاق که مشتمل بر اطلاعات سجلی (مشخصات شناسنامه ای دانشجو) ، اطلاعات دانشجویی (شماره دانشجویی ، رشته ، مقطع ، و دوره )، اموال تحویل گرفته شده توسط هر دانشجو ، نشانی های تایید شده (مشخصات و نشانی خویشاوندان دانشجو در شهر های مجاور و یا شهر محلپردیس که توسط اولیای دانشجو به صورت کتبی و حضوری در هنگام ثبت نام اعلام گردیده) و نشانی و شماره تلفن منزل هردانشجو می باشد لازم است توسط اداره خوابگاه ها در هر نیمسال تحصیلی در قالب فرمی تهیه و در دفتر خوابگاه نگهداری شود.

ماده 16- شناسنامه خوابگاه که مشتمل بر اطلاعات فنی مربوط به ساختمان ، تعداد دانشجویان به تفکیک دوره، رشته و سال تحصیلی،اموال، امکانات رفاهی ، آمار و مشخصات کارکنان خوابگاه می باشد. در هر نیم سال تحصیلی لازم است توسط اداره امور خوابگاه ها در قالب فرمی تهیه و در دفتر خوابگاه نگهداری شود.

16-1: اداره امور خوابگاه هاموظف است تابلوی راهنمای ساختمان رابرای هر خوابگاه تهیه ودرمحل مناسبی جهت اطلاع دانشجویان نصب نماید.

ماده 17- مفاد آیین نامه از طریق مسئولین اداره امور خوابگاه ها لازم است به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان رسانده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.